Архітектура формує простір для життя та діяльності містян, має чітку соціальну спрямованість, та відповідно, може стати простором громадського діалогу. Наука і мистецтво проектування формують закони краси, що подекуди, представляють свою епоху красномовніше за всі інші види мистецтва.
В українській архітектурі 20-го століття сталося кілька кардинальних поворотів, що назавжди змінили вигляд наших міст. При цьому, після кожного обраного курсу, попередня спадщина ігнорувалася. Відсутність правонаступництва, сталого розвитку, а також бурхливе зростання первинного капіталу багато в чому обумовили стан української архітектури на початку 21 століття. Тож сьогодні спостерігаємо експансію архітектурних стилів, майже не пристосованих до потреб і сприйняття людини.
Команда 5.6 підготувала критичний номер, присвячений стосункам між громадою, забудовниками та архітекторами. Головна мета — показати хаотичний стан будівництва в українських містах.
5.6 from Alex Bykov on Vimeo.
На наш погляд, це вагомий крок до визначення культурних цінностей нації та збільшення туристичної привабливості країни загалом. Архітектура не вміє говорити, але фотографії учасників проекту (серед яких професійні фотографи, архітектори, журналісти та дизайнери) репрезентують урбаністичні трансформації публічного простору.
Проект «АРХІТЕКТУРА, ГРОМАДА, ЧАС» — платформа соціальної активності.
Фотографії здатні підняти дискурс про те, чи візуальний образ залишає відбиток в архітектурі, чи все ж архітектура формує візуальний образ сучасної України.
Запрошуємо кожного до формування ієрархії цінностей та дослідження суспільного простору!
Яким чином опис та дослідження архітектури може в подальшому зробити її більш пристосованою до потреб людини?
Опис та дослідження архітектури як в сучасному, так і на інших етапах її розвитку, дає добру нагоду не повторювати попередніх помилок.
Архітектурний дискурс потрібно розглядати з тієї точки зору, що архітектура — це не лише будівлі на фотографіях або в кіно — це середовище в якому ми живемо, та котре впливає на нас не менше, ніж інші фактори існування людини.
В сучасному розвиненому світі кожному архітектурному проекту передує громадське слухання та обговорення — на що ми також робимо наголос.
Говорити про сучасне місто надважливо, так як в недалекому майбутньому люди житимуть здебільшого в великих містах, але «як», тим більше враховуючи попередні міські нашарування, ще мало хто може уявити!
ПРО ЖУРНАЛ
5,6 magazine є соціальним проектом, він призначений ознайомити суспільство зі світовою та українською фотографією.
Команда виважено формує тему кожного наступного номера, і на цей час реалізувала такі проекти, як: “Особисте/політичне”, “Україна/Америка”, “Радіус дії: Сенді Кім/Олександр Глядєлов”, “Межа багатозначності: Synchrodogs/Cate Underwood/Валерія Лазарева/Саша Самсонова”, “Харківська школа фотографії”, “Мінлива хмарність”, “Poo-tee-weet?” та інші.
Наша команда — це:
Віктор Марущенко — фотограф
Олексій Биков — архітектор
Олександр Курмаз — дизайнер
Макс Чатський — арт-директор
Ніколетта Юрець — Project Manager
На черзі No11
Підтримка некомерційних видань — це участь у розвитку незалежної арткритики та незаангажованого погляду на сучасне мистецтво, повноправною частиною якого є фотографія.
Наша команда створює умови для обміну ідеями та діалогу!
Як ви можете взяти участь у проекті:
- стати меценатом випуску No11;
- поділитися кампанією 5.6 в соціальних мережах та закликати друзів її підтримати;
- замовити власний примірник журналу або обрати запропонований нами бонус;
-запропонувати співпрацю та взяти участь у розповсюдженні журналу;
Замовляйте примірник вже сьогодні та підтримайте українську фотографію!
Зібрані кошти будуть направлені на випуск No11, а саме на дизайн, оплату професійного перекладу (журнал видається англійською та українською мовами), верстку, витрати по друку тиражу (1 000 примірників).
Ваша допомога необхідна, для того, щоб зменшити собівартість журналу, і зробити його доступним!
Більшість примірників ми плануємо розіслати в профільні департаменти, музеї, локальним ініціативам та арт-простори, а також громадським організаціям, що займаються урбаністичним та культурним розвитком міст.
Після завершення компанії на biggggidea.com — плануємо протягом місяця надрукувати примірники та провести презентацію номеру.
Слідкуйте за новинами від 5.6!